.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس

احضار رحيمي تکذيب شد
ايسنا- دفتر معاونت حقوقي و مجلس رئيس جمهور به دنبال انتشار شايعاتي درباره احضار محمدرضا رحيمي معاون حقوقي و امور مجلس رئيس جمهور به دادگاه ويژه کارکنان دولت، با نادرست دانستن چنين اخباري، توضيحاتي ارايه کرد.

اعلام برائت مجمع نمايندگان ادوار مجلس از بيانيه جعلي
فارس- گروهي از نمايندگان مجمع ادوار مجلس بيانيه جعلي و هتاکانه منتسب به خود را تکذيب و نسبت به آن واکنش نشان دادند.بر پايه اين گزارش حدود 200 نفر از نمايندگان ادوار مجلس که بيشتر آنان گرايشات اصلاح طلبي دارند، به زودي در واکنش به بيانيه جعلي و هتاکانه منتسب به آنان که رسانه هاي مغرض بيگانه و برخي از سايتهاي نزديک به يک نامزد جريان اصلاحات منتشر شده است، بيانيه اي صادر و نسبت به آن ابراز برائت مي کنند.

واکنش مخابرات به فيلترشکن آمريکايي
مهر- مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات در واکنش به سخنان رئيس اداره فناوريهاي اطلاعاتي شوراي پخش راديو و تلويزيوني آمريکا که از ساخت نرم افزار فيلترشکن در آمريکا با هدف فرستادن اخبار براي مردم خارج از آمريکا خبر داده بود، تأکيد کرد که نگراني در اين خصوص بي مورد است.
داوود زارعيان گفت: ايران تمهديدات لازم را براي مقابله با اين فناوري انديشيده است.

واکنش دفتر آية ا... صانعي به برخي اخبار
فارس- پايگاه اطلاع رساني دفتر آية ا... صانعي اعلام کرد: منظور آية ا... صانعي از کلمه حرامزاده، احمدي نژاد نبوده است.
پايگاه اطلاع رساني دفتر آية ا... صانعي اعلام کرد: با توجه به خبرهاي منتشر شده در برخي رسانه ها گفتني است آنچه در انتهاي سخنراني آية ا... صانعي آمده است، ناظر به حکايتي است که وي در اواسط سخنراني آن را نقل کرده و هيچ ارتباطي به اشخاص نداشته و ندارد.

انتقاد دوباره دولت از ضرغامي
جهان- صدا و سيما پس از پخش چندين برنامه و مستند درباره انتصاب رحيم مشايي، مسکن مهر، آزاد راه تهران - شمال و به چالش کشيدن شيوه مناظرات نامزدها مورد اعتراض شديد مقامات دولتي قرار گرفته است.
نامه حميد روحاني به کروبي
الف-سايت بنياد تاريخ پژوهي ايران معاصر متن نامه سيدحميد روحاني به کروبي را منتشر کرد.در بخشي از اين نامه آمده است: دوستي و دلبستگي و پيشينه ديرينه اي که ميان ما وجود دارد ايجاب مي کند که در اين برهه حساس که جنابعالي را در ورطه خطرناکي مي بينم آرام و بي تفاوت نمانم، زنگ خطر را به صدا درآورم و اين کمترين کاريست که مي توانم در عوالم دوستي و برادري به عنوان حق شناسي انجام دهم «تو خواه از سخنم پند گير، خواه ملال».

خاتمي و کروبي در شوراي مرکزي ر.س.ا
ايلنا- علير ضا حسيني بهشتي، مشاور ارشد مير حسين موسوي از عضويت سيد محمد خاتمي و مهدي کروبي در شوراي مرکزي تشکيلات «راه سبز اميد» خبر داد.

روايت رئيس دفتر سياسي سپاه از اعتراف عضو ارشد کارگزاران
ايرنا- هدايت آقايي عضو ارشد حزب کارگزاران در اعترافات خود تصريح کرده است که در «مترو» نظر سنجي انجام مي داديم، اما زماني که گزارش را به ميرحسين موسوي ارائه مي کرديم به او مي گفتيم که براي کل کشور است.
سردار سرتيپ پاسدار يدا... جواني رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران با بيان اين مطلب افزود: هدايت آقايي از متهمان اغتشاشات اخير که هنوز محاکمه اش برگزار نشده، همچنين در اعترافات خود گفته که استراتژي شان تسلط بر قدرت به هرقيمتي بوده است.

لبخند هاشمي و احمدي نژاد به روايت دبيرکل مؤتلفه
ايلنا- محمدنبي حبيبي، دبير کل حزب مؤتلفه اسلامي که در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي گفت، با اشاره به حضور احمدي نژاد و هاشمي رفسنجاني در مراسم توديع و معارفه رؤساي قديم و جديد قوه قضائيه گفت: حضور مقامات عالي کشور به ويژه رئيس جمهور و رئيس مجمع تشخيص مصلحت در اين مراسم، نوعي فيصله بخشي به رويدادهاي تلخ دوران انتخابات بود و لبخند آشتي و سلام بين اين دو براي کساني که دلشان براي وفاق و همگرايي در کشور مي تپد، رضايت بخش و آرامش دهنده بود.

دختر سحابي آزاد شد
آينده- هاله سحابي، دختر عزت ا... سحابي دوشنبه شب از زندان اوين آزاد شد. همچنين خانواده شيوا نظر آهاري روز دوشنبه موفق به ملاقات با او شدند.

پيش بيني عضو کميسيون بهداشت از آراي دستجردي
ايرنا- دکتر حسين حسني بافراني، عضو کميسيون بهداشت مجلس پيش بيني کرد: با توجه به اينکه نامزد معرفي شده براي وزارت بهداشت دولت دهم چهره اي شناخته شده در حوزه سلامت و بهداشت است، شايد حدود 180 رأي داشته باشد.

کروبي: نگفتم آزار جنسي رخ داده است
فارس- حجة الاسلام مهدي کروبي درباره ادعاي آزار جنسي برخي زندانيان گفت: به علت ناراحتي شديد از اين موضوع نامه اي را به صورت محرمانه به رئيس مجلس خبرگان نوشتم. در همان نامه هم نگفتم که حتماً چنين اتفاقي روي داده است.

ديدار معلم کوچکترين مدرسه دنيا با رئيس جمهور
برنا- محمود احمدي نژاد در ديدار با «عبدالمحمد شعراني »سرباز معلم مدرسه شهيد رجايي روستاي جمال آباد کالو از توابع بوشهر که به عنوان کوچکترين مدرسه دنيا معروف است در جريان فعاليتها و تلاشهاي اين معلم جوان قرار گرفت و ابتکار وي در راه اندازي وبلاگ براي معرفي مدرسه و رفع مشکلات روستا را اقدامي ستودني دانست.

کواکبيان: نصف کابينه هم رأي نمي آورند!
فردا- کواکبيان با اشاره به انجام نشدن تحول در معرفي اعضاي کابينه دهم گفت: احتمال رأي آوري نصف اعضاي کابينه هم بعيد است.

اظهارات آية ا... هاشمي در ديدار حداد، ولايتي و مظفر
ثانيه نيوز- غلامعلي حداد عادل، علي اکبر ولايتي، مظفر، باهنر و عسگراولادي با حضور در مجمع تشخيص مصلحت با آية ا... هاشمي رفسنجاني ديدار کردند.در اين ديدار رئيس مجمع تشخيص مصلحت در مورد رابطه اش با رهبري توضيحاتي داد و مطالبش که در گذشته در دانشگاه شريف گفته بود را تکرار کرد.
وي افزوده است: من هيچ مشکلي با رهبري بزرگوار ندارم.رئيس مجمع تشخيص مصلحت در خصوص حضورنيافتن در مراسم تنفيذ گفته است: به خاطر عملکرد احمدي نژاد در قصه رحيم مشايي در مراسم روز تنفيذ نيامدم.

شلوارهاي موهن زنانه در فروشگاههاي تهران
عصر ايران- انگار چيني ها پس از کشتار ترک هاي مسلمان کشور خودشان، تصميم گرفته اند به مقدسات مردم مسلمان ايران هم به موهن ترين شکل ممکن حمله کنند.به تازگي شلوارهاي جين زنانه چيني در تهران به فروش مي رسند که روي جيب هاي عقب آنها نام جلاله ا... درج شده است!
شلوارهاي جين زنانه در فروشگاههاي افسريه به قيمت 21 هزارتومان در حراجي به فروش مي رسند. بيشتر خريداران به نوشتار پشت جيب شلوار توجه نمي کنند. عبارت «بسم ا... الرحمن الرحيم» که «ا...» آن دوبار تکرار شده است، روي جيبهاي عقب اين شلوارهاي جين چيني و يک بسم ا... نيز برعکس نوشته شده است. مشخص نيست مسؤولان گمرک و ناظران اصناف کجا هستند که اين شلوارها در بازار عرضه مي شوند؟

مشاور ارشد جاسبي، وزير علوم مي شود؟
جهان- يک فرد مطلع گفت: مقرر شده است، کامران دانشجو به عنوان کانديداي پيشنهادي وزارت علوم به مجلس معرفي شود.معرفي احتمالي کامران دانشجو در حالي صورت مي گيرد که وي مشاور ارشد جاسبي، رئيس دانشگاه آزاد بوده است.

خوش و بش هاشمي و احمدي نژاد سوژه رسانه هاي خارجي شد
عصر ايران- خوش و بش کوتاه محمود احمدي نژاد و هاشمي رفسنجاني در جريان مراسم معارفه صادق لاريجاني به رياست قوه قضائيه به سوژه رسانه هاي غربي تبديل شد.

تايم: برادران لاريجاني کندي هاي ايران هستند
عصر ايران- مجله آمريکايي تايم در گزارشي نوشت: برادران لاريجاني که از آنها با عنوان «کندي»هاي ايران ياد مي شود، يک موازنه قدرت در برابر احمدي نژاد رئيس جمهور ايران در داخل اردوگاه اصولگرايان تشکيل داده اند.

کلاه چين بر سر مخابرات ايران
شفاف- در نبود اينترنت پرسرعت در کشور، شرکتهاي ارائه دهنده اينترنت مقصر نيستند و بايد مشکل را در اطلاعات بالاي کارشناسان مخابرات و زرنگي چيني ها جستجو کرد! جايي که شرکت هواوي چين دستگاههاي سوئيچ مراکز تلفني را با کمال زيرکي به صورت ناقص به مخابران ايران فروخت.گفته مي شود طرف چيني براي تکميل دستگاهها مبالغ بسيار کلاني خواسته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.136 seconds.